Доброго понеділкове ранок, друзі!
Таки вихідні - справжній «свято» для нашого Сервісного центру. Шквал дзвінків з проханнями та вимогами негайно приїхати і врятувати, безліч дзвінків за рекомендаціями щодо самостійного ремонту насосного обладнання, десятки питань «де купити запчастини вночі?».
Чомусь форс-мажори найчастіше відбуваються саме у вихідні дні і нам в терміновому порядку доводиться шукати оптимальне рішення проблеми і відновлювати працездатність обладнання в авральному режимі. А адже більшість всіх цих форс-мажорних ситуацій цілком можна було б уникнути, якщо регулярно проводити технічне обслуговування насосного обладнання.
Так, всі знають, що насоси GRUNDFOS / ГРУНДФОС - це висока якість, надійність і довговічність, але не всі знають, що навіть насоси GRUNDFOS потребують обслуговування. Планове технічне обслуговування просто необхідно, щоб забезпечити працездатність і ефективність обладнання протягом усього терміну його служби.
На жаль, «поки смажений півень НЕ клюне, мужик не перехреститься». Так і з насосами. Поки працюють - нехай собі працюють, а з'являться проблеми, тоді і будемо вирішувати. А адже договір на сервісне обслуговування не тільки допомагає забезпечити надійну, безперебійну і довгу роботу устаткування, але ще і зберегти нерви.
Ось якраз минулого тижня був випадок, коли вчасно проведені діагностика і обслуговування допомогли уникнути поломки насосної установки GRUNDFOS Hydro Multi-E. Клієнт звернувся зі скаргою, що насоси гріються. В процесі огляду системи наш сервісний інженер виявив проблемні місця і встановив причини перегріву насосів:
1. заужение всмоктуючого трубопроводу,
2. перепад висоти на всмоктуючому трубопроводі,
3. заповітрювання всмоктуючого колектора і трубопроводу,
4. заповітрювання насосів.
В ході обслуговування були проведені заходи, покликані нормалізувати роботу насосного обладнання. Зокрема, було зроблено:
1. розповітрювання всмоктуючого колектора і трубопроводу,
2. розповітрювання насосів,
3. регулювання рівня поплавця - захисту по сухому ходу.
Також клієнт отримав рекомендації як усунути помилки, допущені при монтажі насосної установки:
1. збільшити перетин всмоктуючого трубопроводу,
2. виконати його з постійним ухилом для полегшення розповітрювання.
До речі, всіх цих проблем не було б, якби введення в експлуатацію проводився нашим сервісним центром GRUNDFOS.
Загалом, не робіть собі нерви - довіртеся професіоналам. Ми допоможемо вирішити будь-які проблеми з обладнанням GRUNDFOS / ГРУНДФОС і забезпечимо обслуговування і ремонт насосів на високому професійному рівні. Наші фахівці будуть виконувати необхідні сервісні роботи в строго встановлений час, своєчасно попереджаючи можливість появи несправностей і поломку обладнання, а значить і простий всієї системи.
Доброю робочого тижня! А в п'ятницю-то вже весна!
Телефон «дуже гарячої» лінії нашого Сервісного центру: +38 (095) 289-17-59.
ТОВ «ВІК-XXI»
Офіційний сервісний центр GRUNDFOS / ГРУНДФОС
Діагностика, технічне обслуговування, введення в експлуатацію насосного обладнання Grundfos. Запчастини до насосів і ремкомплекти.
Ремонт насоса Одеса.
Одеса, вул. Балківська, 130а.